PRIMAVERA Obroża na pchły i kleszcze polecana przez lekarza weterynarii
Karta Dużej rodzinyRabat 5%!
Twisto - Zapłać za 21 dni...albo kiedy chcesz
Szybka wysyłkaNawet w 24 godziny!
Less and zero wasteDbajmy o przyrodę wokół Nas

Reklamacje

Paragraf § 9 Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
3. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@prima-vera.pl W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
4. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

PODSUMOWUJĄC

 

Drogi Kliencie,

reklamację można złożyć:

  • Drogą mailową na adres: 

sklep@prima-vera.pl

  • Drogą pocztową na adres:

P.P.H.U. TEZI VET GABINET WETERYNARYJNY TEZI ŁUKASZ PACZEWSKI

UL. Warszawska 101

05-190 Nasielsk

 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie,
  • nazwę produktu którego dotyczy reklamacja
  • powód reklamacji

 

W przypadku odebrania przesyłki uszkodzonej lub niespełniającej Państwa oczekiwań ( ilość, jakość produktów ) powinien zostać spisany protokół szkody z kurierem, ponieważ jest to warunek konieczny do złożenia i pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

>
Zaufane Opinie IdoSell
4.79 / 5.00 487 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-05-17
Bezproblemowo i szybko. Tak w skrócie, bardzo pozytywnie można oceniać współpracę ze sklepem. Polecam.
2023-05-16
Obsługa sprawna, zamówiony towar dotarł szybciej niż się spodziewałam
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel